Nefunkční eRecepty po vypršení platnosti hesla na SÚKL

16.7. 2021 – Ing. Lukáš Musil, AIS

SÚKL začal lékaře vyzývat k změně hesla do centrálního úložiště eReceptů. Někteří lékaři si sice heslo změnili, ale na jiném účtu, resp. za zařízení místo za zdravotníka. Mohlo tak dojít k blokaci eReceptu.

Hlásil Vám AIS při vystavování eReceptů, že je třeba provést změnu hesla na SÚKL? Nejdou Vám vystavovat eRecepty?

1 . Změnili jste si heslo, ale hláška stále nezmizela?

Pokud hláška o změně hesla nezmizela pokračujte na návod: Jak správně změnit heslo na SÚKL.

 

2. Nejdou mi vystavovat eRecepty i když jsem si heslo změnil/a nebo mi vypršela platnost starého hesla.

Pokud už Vám nejdou vystavovat eRecepty, pravděpodobně jste si nezměnili heslo na SÚKL nebo si ho změnili za zařízení a je třeba zažádat o odblokování Vašeho účtu. Správně jste si měli změnit heslo u účtu zdravotníka.

Na SÚKL máte dva přístupy. Jeden za zařízení (IČO) a druhý za sebe (zdravotníka).

Přejděte na: https://pristupy.sukl.cz/ei_forms.html#/form_Nove_pristupove_udaje

Pro obnovu budete potřebovat vyplnit všechny požadované údaje, přidat certifikát ve formátu .PFX a heslo k certifikátu.

Pokud nevíte kde máte certifikáty, neznáte hesla k nim, bude nejjednodušší zavolat na linku SÚKLu a přístup k účtu Vám pomohou obnovit.

SÚKL – zablokovaný účet
Štítky:                                    

1 komentář u „SÚKL – zablokovaný účet

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.