Nefunkční eRecepty po vypršení platnosti hesla na SÚKL
16.7. 2021 – Ing. Lukáš Musil, AIS
SÚKL začal lékaře vyzývat k změně hesla do centrálního úložiště eReceptů. Někteří lékaři si sice heslo změnili, ale na jiném účtu, resp. za zařízení místo za zdravotníka. Mohlo tak dojít k blokaci eReceptu.
Hlásil Vám AIS při vystavování eReceptů, že je třeba provést změnu hesla na SÚKL? Nejdou Vám vystavovat eRecepty?
1 . Změnili jste si heslo, ale hláška stále nezmizela?
Pokud hláška o změně hesla nezmizela pokračujte na návod: Jak správně změnit heslo na SÚKL.
2. Nejdou mi vystavovat eRecepty i když jsem si heslo změnil/a nebo mi vypršela platnost starého hesla.
Pokud už Vám nejdou vystavovat eRecepty, pravděpodobně jste si nezměnili heslo na SÚKL nebo si ho změnili za zařízení a je třeba zažádat o odblokování Vašeho účtu. Správně jste si měli změnit heslo u účtu zdravotníka.
Na SÚKL máte dva přístupy. Jeden za zařízení (IČO) a druhý za sebe (zdravotníka).
Přejděte na: https://pristupy.sukl.cz/ei_forms.html#/form_Nove_pristupove_udaje
Pro obnovu budete potřebovat vyplnit všechny požadované údaje, přidat certifikát ve formátu .PFX a heslo k certifikátu.
Pokud nevíte kde máte certifikáty, neznáte hesla k nim, bude nejjednodušší zavolat na linku SÚKLu a přístup k účtu Vám pomohou obnovit.
Pingback:Změna hesla SUKL, eRecept. Nezablokujte si účet!